Forum Gothic 2 Noc Kruka

Witaj na forum Gothic 2: NK. Jesli masz pytania wal.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-07-13 11:19:59

RaM

Władca Forum

Zarejestrowany: 2008-07-12
Posty: 33
Punktów :   

Gildie

Aby poprawnie kontynuować dalsza grę, należy się zdecydować do jakiej gildię chce cię przyłączyć. Lecz na początku można zostać członkiem jednej z "pomniejszych gildii" - straży, najemników lub nowicjuszy w klasztorze magów. Gdy zasłuży się w "pomniejszej gildi" zostanie mianowany członek jednej z "prawdziwych" gildii - paladynów, łowców smoków lub Magów Ognia.

Jeśli lubisz wojować mieczem, nosić ciężkie, potężne pancerze i bronie oraz nie mieć litości dla innych - nie masz wyboru – musisz zostać łowcą smoków. Jednak nie wszystko od razu, najpierw musisz zostać Najemnikiem na Farmie Onara, dopiero w późniejszym czasie dany Ci będzie nosić miano Łowcy Smoków. Jeżeli chcesz nadal zostać Najemnikiem, musisz udowodnić Lee ze jeszcze nie zapomniałeś czego dokonałeś w Koloni. Najemnicy mają podzielone zadania, jedni z nich ochraniają farmerów przed Strażą Miejską, a drudzy pomagają na Farmie Onara np. aby każdy płacił "czynsz". W grze istnieją 3 klasy, i każdy z nich ma określone zdolności - będąc łowcą smoków musisz inwestować w siłę, później zręczność, mana tylko do teleportu . Kowalstwo i Alchemia też będą pomocne, polecam naukę tych umiejętności. Będąc łowcą smoków, nie dane jest poznawać tajników magii, run itp., pozostają tylko zwoje. Im bardziej potrafisz posługiwać się bronią, tym lepiej nią władasz, za czym idzie lepsza celność i większy atak.

Druga gildia, to Magowie ognia. Najtrudniej jest się dostać w poczet początkowo Nowicjuszy, później Magów. Aby zostać Nowicjuszem musisz złożyć ofiarę w postaci owcy i 1000 sztuk złota. Gdy wypełnisz większość zadań od magów, czeka cię Próba Ognia. Jest to forma sprawdzianu, ty i twoi rówieśnicy (także starający się o status maga nowicjusze) dostajecie do wykonania 3 dość trudne zadania, po jednym od każdego z rady magów. Tylko jeden, wybraniec Innosa (czyli tak się składa że ty ) zdoła przejść przez Próbę Ognia, inni poniosą klęskę, a nawet zginą. Władzę w Klasztorze sprawuje wspomniana już rada magów ognia, w jej skład wchodzą Serpentes i Ulthar i najwyższy rangą Pyrokar (On dał Ci list na początku Gothic'a I). Magowie i wszyscy w Klastorze wyznają pierwszego boga, Innosa, a Paladyni służą magom pomocą. Gdy przejdziesz Próbę Ognia, będziesz mógł(musiał) się nauczyć 6 kręgów magii , każdy z kręgów ma do siebie przypisane czary, aby użyć któryś z nich musisz się nauczyć tworzyć jego runę. Magowie są mistrzami magii, ale także dwuręcznego kija bojowego. Mag najlepiej sprawdza się pod koniec gry, bo do zabicia 10 orków Elite potrzebuje 1 czaru, Deszcz Ognia.

Najczęściej wybierana gildia jest straż miejska, później Paladyni, dlatego ze na początku gry to ich spotykamy jako 1 gildię (niektórzy paladyni pewnie nie zauważyli ze istnieją inne gildie ). Najpierw należy zostać Strażnikiem Miejskim, tak samo jak u Magów nowicjuszem itd. Ów gildia nie ma za bardzo określonej specjalizacji, bo posługuje się dobrze i mieczem, i swoją własną magią. Paladyni mogą władać mieczem, oraz swoimi runami (swoimi, ponieważ nie mogą używać run przeznaczonych dla Magów Ognia). Czary paladyna nie dorównają niestety nigdy magii Maga Ognia, a umiejętność władania mieczem jest ograniczona (tak jak u maga). Rycerze i Paladyni, maja piękne zbroje, i równie ładne miecze. Przybyli oni do Khorinis z rozkazu króla Rhobara, aby pozyskać jak najwięcej cennej rudy, potrzebnej do wyrabiania magicznych mieczy oraz zbroi. Ich głównodowodzącym jest Lord Hagen, jego prawą ręka jest Lord Andre, a do Górniczej Doliny został wysłany oddział paladynów wraz z Garondem na czele. W mieście obowiązuje srogie prawo - za przestępstwa zostaniesz odpowiednio ukarany, najczęściej jest to 50-100 złota, ale jak nabroisz więcej, to więcej zapłacisz (tu chodzi chyba oto ilu ludzi to zobaczy).

Najemnicy gardzą paladynami, w czasach gdy wszyscy zwykli obywatele obawiają się magów i ich potężnej magii. Gry tylko gracz zacznie grać, na pewno zrozumie, że nie każdy każdego lubi i nie jest fajnie ;P, a nienawiść jest głęboko zakorzeniona w tym podzielonym społeczeństwie Myrtany.


Ekwipunek:

Broń: Szpon Beliara
Zbroja: Ciężka Zbroja Paladyna
Amulet: Oko Innosa
Pas: Pas Straży
Gildia: Paladyn

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl