Forum Gothic 2 Noc Kruka

Witaj na forum Gothic 2: NK. Jesli masz pytania wal.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-07-13 11:31:44

RaM

Władca Forum

Zarejestrowany: 2008-07-12
Posty: 33
Punktów :   

Smoki

Beliar kazał smokom przybyć do naszego świata. Wsłuchane w jego święte słowa, nie spoczną, póki nie spełni się jego wola. Jego skarbiec znajduje się w kamiennym Dworze Irdorath.

Smoki wysłały do naszego świata swój pomiot, który ma zapewnić przetrwanie ich starożytnej dynastii. Czynami 'dragonów' kieruje Pan Ciemności oraz jego Słowo Mocy. Jego ramię sięga daleko poza Królestwo Umarłych, a Duchy nocy gromadzą się wokół, oczekując nadejścia swego Pana. Chce pokonać ludzi i zapanować nad światem. Smoki w porównaniu z nim są nic nie znaczącym pyłem. Ich Pan nadejdzie, by wskrzesić z popiołów ciała ludzi i wykorzystać je do podporządkowania sobie świata.

Pedrakhan
Mieszka wysoko na swojej skale (w GI było to miejsce położenia jednego z pięciu kamieni ogniskujących, w jego zdobyciu pomagał nam Lester, teraz w GII Gorn pomaga nam dojść do smoka). Uważa ludzi za walecznych, ale wątłych. Jest jednym z trudniejszych do pokonania wysłannikiem Beliara. Na początku, nie korzystając z żadnych poradników najtrudniej znaleźć właśnie jego górską kryjówkę.

Jego żywiołem jest kamień, ziemia i skała. "Miękka ziemia obdarza życiem wszystkie istoty pod słońcem, ale otworzy się i pochłonie cię, jeśli zbliżysz się do niej za bardzo. Skała, która prędzej pęknie, niż się podda, wznosi się dumnie ku niebu, by pogrzebać pod sobą nieostrożnych. A mimo to jest przecież najlepszą ochroną przed falą przypływu."

Feomathar
Na miejsce swego pobytu wybrał aktywny wulkan, z góry wygląda to na ognistą twierdzę. Wiedzie do niego trudna droga (zresztą jak do każdego smoka), na której są rozsiani jaszczuroczłekowie. Jako jedyny postarał się o ukrycie swojego skarbu. Jak zapewniał, nie dotrze do niego żadna pozbawiona skrzydeł istota, ponieważ swoje skarby ukrył wysoko na rozgrzanych skałach (ale ja zapewniam, że wystarczy się dokładnie rozglądnąć i skoczyć, nie trzeba się nawet wspinać).

Jego żywiołem jest siejący strach i zniszczenie ogień. "Iskra życia płonie w huczącym ogniu tego świata. A przecież ogień spala całe życie, pozostawiając po nim ledwie garstkę popiołu."

Pandrodor
Jest to najprostszy do pokonania smok. Na swoje lokum wybrał wielkie bagno, które powstało po jego przybyciu. Wcześniej napisałem, że jest on łatwy do pokonania, a to za sprawą dwóch łowców smoków (Ciphera i Roda z majątku ziemskiego), którzy mogą ci za darmo pomóc tego wielkiego gada (oraz jego przybocznych strażników).

Jego żywiołem jest... ykhm bagno, błoto (?), za wiele nie można z niego wycisnąć na temat swego arcanum żywiołu. Po prostu jest to smok bagienny.

Finkregh
Pan lodu i śniegu, Strażnik Spotkania. Jego tajemne "gniazdo" znajduje się w wielkiej lodowej grocie na terenie dawnego Nowego Obozu. Oprócz mrocznych istot nie ma tam żadnych ludzi, a budynki (chaty) zostały zasypane śniegiem. Przy wejściu do lodowej krainy możemy spotkać żądnego władzy i bogactwa Sylvia w towarzystwie swego chłopca na posyłki Bullca. Wcześniej byli razem z grupą łowców smoków, ale odłączyli się od nich (a właściwie zostali wypędzeni), ponieważ Sylvio zgrywał szefa. W zamian za pokonanie lodowych golemów i reszty ścierwa, łącznie ze smokiem proponuje nam 1000 sztuk złota, co później okaże się kłamstwem i będzie chciał nas zabić. No, ale wróćmy do smoka. Finkregh jest najmocniejszym ze smoków w górniczej dolinie, stanowi niemałe wyzwanie nawet dla wprawnego łowcy (mamy do dyspozycji jeszcze czary). Tajemniczą ciekawostką może być pozostawiony list Saturasa w jednej z opuszczonych chat niedaleko smoka...

Jego żywiołem lód i śnieg. "Wszystkie żywioły mają moc tworzenia i niszczenia. Ale tylko w wodzie, która stała się twarda jak skała, wszystko stanie się słupem soli, na którym życie jest niemożliwe."

Feodaron
Jeden z dwóch smoków na wyspie Irdorath. Jest on bratem ognistego smoka Feomathara, za którego chce się zemścić. Z prawdziwą przyjemnością spaliłby nas na popiół, ale może tylko pomarzyć. Przed smokiem znajdują się grupki jaszczuroczłeków pilnujących smoczych jaj (można łatwo ich rozgromić z pomocą Angara), a za nim rozpadlina (z pułapką-zagadką), która prowadzi dalej w głąb wyspy. W sali jest wiele zamkniętych kufrów, które w pewnym sensie zastępują legendarny skarb (choć ich zawartość może być łupami jaszczuroczłeków).

Smok-ożywieniec
Niestety-stety to już ostatni z niedoszłych pogromców Bezimiennego. Wysłał on Poszukiwaczy, których celem było naprowadzenie nas na jego ślad. Powierzono mu moc, by dzięki niej skąpał nasz świat w morzu krwi i nie spocznie póki ostatnia forteca praworządności nie obróci się w pył. Nie ma on imienia (tak jak my), a jego przeznaczeniem jest zniszczyć świat. Tylko bezimienny jest godzien stawić mu czoła, nawet Xardas jest wobec niego bezsilny. Przy ścianach jego groty są przejścia, z których przychodzą orki i nie pozwalają się oddalić (np. by się uleczyć) od smoka. Po zabiciu smoka Xardas tajemniczo wyzionął z niego do końca duszę.


Ekwipunek:

Broń: Szpon Beliara
Zbroja: Ciężka Zbroja Paladyna
Amulet: Oko Innosa
Pas: Pas Straży
Gildia: Paladyn

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl