Forum Gothic 2 Noc Kruka

Witaj na forum Gothic 2: NK. Jesli masz pytania wal.


#1 2008-07-13 11:10:24

RaM

Władca Forum

Zarejestrowany: 2008-07-12
Posty: 33
Punktów :   

Obozy

W Nocy Kruka pojawiają się nowe gildie. Oto one.

Magowie Wody
Nasi starzy znajomi z Gothica 1. Saturas i reszta magów wody wciąż pamiętają ciebie i to, co uczyniłeś z ich kopcem rudy. Na początku Saturas nie będzie zabardzo zachwycony, ale wkońcu daje Ci drugą szansę. W grze magowie wody wpadają na trop tajemniczej i dawno zniszczonej cywilizacji. Prowadzą wykopaliska na północy wyspy i próbują znaleźć przyczynę ciągłych trzęsień ziemi... Do tej gildii nie można dołączyć (a szkoda...).

Pierścień Wody
Pierścień wody jest dla Magów Wody tym, czym Paladyni dla Magów Ognia. Jest to organizacja zrzeszająca ludzi, który pragną pomóc Magom Wody. Imiona członków Pierścienia Wody trzymane są w tajemnicy. Można jednak do owej gildii dołączyć. Jest to nawet niezbędne do przejścia dodatku.

Piraci
Piraci to gildia rzeźmieszków. Od czasu, gdy nie mają czego rabować, ukrywają się na ukrytej części wyspy Khorinis. Dla zabicia czasu, wygrzewają się na słońcu, robią interesy z mieszkańcami miasta oraz toczą wojnę z bandytami. Wyglądają na twardzieli, ale w rzeczywistości to bardzo mili ludzie. Szczególnie, jeśli zaoferujesz im porządną porcję grogu.

Bandyci
Bandyci to przestępcy, rabusie, przemytnicy oraz dawni więźniowie z kolonii górniczej. Nikt ich nie lubi. W dodatku możesz do nich dołączyć! Ich kryjówka znajduje się na bagnach w ukrytym świecie. Wtargnięcie do ich obozu jest bardzo trudne, gdyż zabiją każdego wyglądającego inaczej niż oni. Na szczęście w grze można znaleźć pełną zbroję bandyty. W obozie na pewno znajdziecie kilku starych znajomych z Gothica 1.


Ekwipunek:

Broń: Szpon Beliara
Zbroja: Ciężka Zbroja Paladyna
Amulet: Oko Innosa
Pas: Pas Straży
Gildia: Paladyn

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl